.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبور نوروزی از احمدی نژاد

بخش زیادی از اصولگرایان بعد ازتعطیلات عید به صورت قطعی اعلام می کنند که کاندید آنان برای انتخابات ریاست جمهوری دهم محمود احمدی نژاد نیست.

این خبررا دبیرکل «آبادگران جهادی» به هم میهن می گوید. با توجه به این که زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 20 فروردین است این گفته علی دورانی به این معنی است که چهره هایی از جناح اصولگرا تصمیم، تصمیم قطعی برای ثبت نام گرفته اند.

تا کنون سابقه نداشته در زمانی که رئیس جمهور فعلی در دور دوم هم کاندیدا باشد، بخشهایی از جناح سیاسی که رئیس جمهور به آن متسب است گزینه دیگری را به عنوان کاندیدا معرفی کنند.

علی دورانی می گوید «گزینه نهایی بخش زیادی از جریان اصولگرایی احمدی نژاد نیست. ما قطعا از کاندیدا شدن ایشان حمایت نمی کنیم و درحال بررسی شرایط برای معرفی گزینه نهایی خود هستیم .»

او تاکید دارد که بخش عمده ای از جریان اصولگرایی قطعا از احمدی نژاد حمایت نمی کند و اعلام می کند این گروه ها بعد از عید این موضوع را اعلام می کنند. به گفته دورانی تصمیم عدم حمایت از احمدی نژاد از نظر آنان تمام شده است.

در حالی که در یک ماه گذشته فضای سیاسی و انتخاباتی بیشتر حول محور کاندیداهای اصلاح طلب متمکز بوده است دورانی اعلام می کند که سکوت اصول گرایان خود خواسته است و آنان بعد از تعطیلات عید برنامه های مفصلی دارند و روند کنونی را برعکس خواهند کرد.

دبیرکل آبادگران جهادی اطمینان می دهد که یک انتخابات چند قطبی در پیش خواهیم داشت که جریان اصولگرایی حتما درآن با چند کاندیدا شرکت خواهد کرد.

دورانی می گوید ما کسی را به عنوان کاندیدا معرفی می کنیم که دغدغه های ما را در چارچوب جریان اصول گرایی درک کند و درجهت رفع آنان برآید.

او با ابیان این نظر که احمدی نژاد ازابتدا هم درچارچوب جریان اصول گرایی نبوده تذکرمی دهد «ما ازاحمدی نژاد عبورنکرده ایم. این احمدی نژاد بود که سال و نیم قبل با تشکیل یک دولت شخصی از بخش گسترده ای ازاصولگرایان عبورکرد.»

او احمدی نژاد را به عنوان عضو جریان اصول گرا می پذیرد اما دولت نهم را یک دولت شخصی می داند و معتقد است احمدی نژاد فقط براساس سلایقش عمل کرده است.

دورانی به صراحت اعلام می کند که گروه مطبوعش و بخش های از جریان اصولگرامصالح نظام را در عبور از احمدی نژاد می بینند.

دبیر کل آبادگران جهادی عدم حمایت از احمدی نژاد را دوراندیشی برای مصالح مردم و جریان اصولگرایی می داند.

او دلیل عدم حمایت بخش هایی از جریان اصول گرا ازرئیس جمهور کنونی برای انتخابات ریاست جمهوری دهم را ضعف های گسترده احمدی نژاد و دولت نهم اعلام می کند.

دورانی داشتن سوابق مدیرتی بالا، قرارداشتن در چارچوب نظام، نگاه همه جانبه به مقولات اجرایی، استفاده ازتمام پتانسیل های کشور و مقبولیت در میان مردم را از خصوصیات مد نظر اصول گرایان برای معرفی گزینه نهایی خود به مردم اعلام می کند.

دورانی می گوید «برخی معتقدند خط قرمز جریان اصولگرایی به قدرت رسیدن اصلاح طلبان است به همین خاطر باید از خطا های دولت چشم پوشی کرد اما ما معتقد هستیم چنین تفکری بسیار غلط است.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدي 22 اسفند 1387
پس نتيجه مي گيريم كه دوباره احمدي نژاد راي مي اورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.965 seconds.